Tuesday, May 10, 2011

Aku Noi The Joy of Motherhood Contest

http://aku-noi.blogspot.com/2011/04/pasal-aku-noi-joy-of-motherhood-contest.html
closing Date : 15 Mei 2011



nak cite skit pasal pic kat atas..
Saat kedua aku melahirkan zuriat kedunia... aku begitu sebak kerana inilah kali pertama aku dapat mendengar suara tangisan seorang bayi setelah 2 tahun lalu aku melahirkan bayi yang tidak bernyawa..(Arwah Muhammad Hadif Naufal, abg airis )..

Mase ni airis baru 3 saat dilahirkan ke dunia.. lepas je papa airis ambil gmbar ni, airis terbersin.. hehehe.. (TQ to papa, sebab berjaya snap gambar yang amat bermakna ini) sungguh indah saat itu kalau dikenangkan.. hilang rase sakit selepas melihat wajah anak yang dikandung selama 9 bulan 10 hari.. potret ini cukup bermakna buat kami sekeluarga kerana ia akan dijadikan kenangan buat selama-lamaya bagi AIRIS...

1 comment:

Nurul Aznil said...

Salam,

SUBAHANALLAH! bersin tu, macam Nabi Adam lepas Allah tiupkan nyawa... :D

Tak sangka me jumpa sorang lagi Ibu Bidadara Syurga...

Thanks sbb join my contest...